Mentenanta hardware si software consta in inspectarea lunara a sistemelor informatice in scopul intretinerii, remedierea defectelor constatate, inlocuirea consumabilelor atunci cand este necesar, configurari / reconfigurari pentru eficientizarea solutiilor IT. Mentenanta include si interventii de asistenta tehnica la cerere ori c�te ori este necesar. Numarul solicitarilor pentru remedierea defectiunilor IT este nelimitat iar solutia de remediere este aleasa de catre furnizor (telefonic, e-mail, interventii de la distanta, deplasari la sediul clientului).


SOLUTII COMPLETE SOFTWARE

  

• Solutii software: instalare si configurare, mentenanta software (pentru sisteme de operare Windows sau Linux)

• Verificarea periodica a starii de functionare a tuturor echipamentelor. Corectarea problemelor constatate, recomandari pentru imbunatatirea performantelor si eficientizare, acolo unde este cazul

• Consultanta la achizitiile de sisteme, componente hardware, periferice, etc.

• Rezolvarea incidentelor semnalate prin sistemul de raportare incidente, e-mail, telefon, chat sau in timpul vizitelor la sediul clientului.

• Asistenta in utilizarea calculatoarelor si a altor echipamente IT (configurari, instalari software, mesaje de eroare etc.)

• Implementarea si administrarea de solutii Antivirus, Antispam, AntiSpyware, Firewall

• Backup periodic cu solutii profesionale (sisteme de backup automat proprietare IT Assist sau furnizate de partenerii nostri)

• Devirusari, recuperari de date, etc.

• VPN (Virtual Private Network) pentru accesul de la distanta la resursele din reteaua dumneavoastra in conditii de deplina siguranta

• Configurarea echipamentelor mobile pentru accesarea de la distanta a resurselor interne (fisiere, e-mail, etc.



©2009 INS INTERNET NETWORK SOLUTIONS design by I.N.S.